Alt er for salg

Her har jeg mange flotte produkter for salg. For å se alle produktene må det trykkes på "eldre innlegg" nederst i bloggen. Hvis du ønsker å kjøpe noe i Diddis Butikk sender du en epost til diddisbutikk@yahoo.no eller en melding til tlf: 907 99 314. Jeg svarer med kontopplysninger og pris på ønsket vare, og du får tilsendt varen når betalingen er registrert.

fredag 30. september 2011

Liten bok med aftenbønner

I vår travle hverdag er det lett å glemme den tryggheten en liten aftenbønn kan gi et lite barn før det går over i drømmenes verden. Derfor har jeg laget en liten bok med 24 aftenbønner, en liten hjelp til å finne fram til den aftenbønnen som betyr mest. Jeg har fått tilsendt aftenbønner fra hele Norge, og her er også et par vers som jeg selv har laget. Ønsket er at heftet kan bli til glede for mange og det kan brukes som barselgave, dåpsgave, eller som en fødselsdagsgave. Str.14x15cm

Artikkel nr. 3: Aftenbønner
kr: 120.- pr bok, (+ porto 50.-)



Artikkel nr. 3: Aftenbønner
kr: 120.- pr bok, (+ porto og eksped 50.-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar